sobota, 11 sierpnia 2012

1 Hello

Zaczynam blogować(o mnie) na nowo od nowa. Znacie mnie z dwóch blogów... Tu zaczynam na poważnie o mnie więc poznacie mnie czytając to . Nie będę pisał mam na imie bla bla bla lat tyle i tyle bla bla bla ... zawsze jak tak coś pisze to czuję się jak bym brał udział w jakimś konkursie lub programie D: Skąd nazwa ;p a no stąd że zabawa na różne sposoby nie szkodzi jest mi dobrze znana a lubię wygłupy itp więc tak troszkę fabryka zabawy. Do tego bloga natchnęły minie blogi Oli i Laury między imnymi. Może to idiotyczne że chłopak prowadzi blog o sobie ale do odważnych świat należy xD wiecie skoro się tak rozpisałem to już coś powiem kocham jeść <3 wiecznie jestem głodny i cały czas coś jem( mimi to ważę o 10 kilo za mało ;d) oczym to ja aa tak jedzenie jest w deche! Kocham też się śmiać i robić dziwne rzeczy, wygłupiać się ze znajomymi oglądać komedie wiecie takie tam ;p dobra więcej (może) kiedy indziej a już nie długo nowa notka do narka :d

2 komentarze: