czwartek, 23 sierpnia 2012

3 czemu

Miało być systematycznie itp... Kurcze ale sierpień jest ludzie ¡¡¡ korzystać trzeba z wakacji a nie na kompie gnić ;d ogółem dzisaj zarabiałem od 12 do 19 :o ale opłacało się bo nie zła sumkę zarobiłem ;p wczoraj byłem na zakupach (GOO) i u fryzjeera z prawdziwego zdarzenia! Ogólnie z " fryzury " jestem zadowolony xD musiałem trochę odczekać że tak powiem ;] kupiłem sobie taką zajebistą bluzkę z logiem tolimgstołnsòw że aż chyba zdjęcie nie długo dodam. A druga jest z angry birds. Jutro jeszcze sobie coversy zamówię i dwie bluzki ( też chyba zdjęcia dodam xD ) aa no i bluzkę sobie jeszcze kupiłem, taką szarą xDD mam nietpartą chęć dodać tu swoje zdjęcia xD pora się leczyć D: dobra koniec na dzisiaj kolejny wpis nie wiem kiedy! Narka ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz